Selvisinpä hengissä kotiin. Baarissa oli ihan kivaa ja veljenkin promillet vissiin nousi niin,että tanssi. Muutaman tutun näin ja niin.

 

Ehkä kannattaisi ruveta käymään baareissa veljeni kanssa. Sillä tavalla nimittäin välttää kaikenlaiset ahdistelijat. Veljeni ja kaverini lähtivät  ostamaan juomia ja minä jäin pöytään yksin. Joku turkkilainen siinä sitten teki minua kohden tosi ällöjä ilmeitä, ja minä pyörittelin silmiäni. Kaveri ja veli palasivat pöytään ja ehkä noin kymmenen minuutin kuluttua tämä mies tuli luoksemme. Minulle hän ei sanonut sanaakaan, mutta veljeni korvaan hän  jotain kuiski minusta. Veljeni sitten kertoi hänelle,että joo se on mun sisko, ja mies sitten  järkyttyi ja lähti pois.

 

Se oli muuten eka kerta, kun joku turkkilainen osoitti kiinnostusta minua kohtaan. Ennen vanhaan minulla oli pitkät vaaleat hiukset ja nykyään taas tummat ja lyhyet rekkalesbohiukset. Ennen kukaan ei edes katsonut perääni, mutta nykyään sentään tullaan iskemään. Luultavasti miehet juoksisivat perässäni, jos ajaisin kaljuksi.

 

Ja ai niin, vielä ilmoitusluontoinen asia. Kuukautiset alkoivat. Ja tämä on ihmeellistä, mutta joensuulaisella ystävälläni ovat kuukautiset samaan aikaan. Kuulemma kavereilla, työkavereilla yms, niillä naisilla, jotka ovat paljon tekemisissä keskenään on samanlainen kuukautiskierto. Minun ja  ystäväni feromonit ilmeisesti vaikuttavat 500 kilometrin matkallakin. Jännää.